Egyre több főként kis és közép vállalkozás tartja fontosnak a reklámot, amely ténylegesen fontos, ha szeretné vállalkozását ismerté tenni, akkor ez az egyik legjobb megoldás. A reklámnak ma már számos fajtája van, így nem csak a nagy vállalkozásoknak van lehetősége reklámra, hanem a kisebb vállalkozásoknak is. A szórólapterjesztés számít az egyik legelérhetőbb reklámnak a újonnan indult vagy kisebb vállalkozásoknak. Ha megfelelő céget talál, akik elvégzik ezt a munkát, akkor a hatékonyság sem marad el.
Sokan úgy gondolják, hogy a szórólapterjesztés teljesen felesleges, mert már mindenkinek borsozik a háta, ha a postaládája tele van pakolva szórólapokkal. Ez nem teljesen igaz, mert erre vannak hatékony módszerek is, amelynek lényege, hogy az emberek megjegyezzék, valamilyen ismertető jegyet a szórólapon és az már fél siker.
A reklámok nem feltétlenül arra kell ösztönözzék az embereket, hogy azonnal megvásárolják a terméket, vagy igénybe vegyék a szolgáltatást, hanem, hogy megmaradjon a fejükben az a bizonyos termék, szolgáltatás, erre pedig nagyon jó a szórólapterjesztés. Több kutatás is kimutatta, hogy az megfogható reklám sokkal hatékonyabb, mint azt amit a tévé reklámokban látunk. Soha nem tudhatjuk, hogy mi kelti fel az emberek érdeklődési körét, egy szórólapot bármikor elővehetünk és megnézhetjük a rajta található információkat. A szórólapterjesztéssel munkahelyeket teremtünk, amely szintén fontos, főként azok számára, akik éppen munkát keresnek, remek lehetőséget jelent.