Skip to content

Tattooed

Menu
  • Tattooed
  • Állás
  • Hitel
  • Befektetés
  • Egészség
  • Ingatlan
  • Szórakozás
  • Biztosítás
  • Múzeumok
  • Kapcsolat
Menu

Reklámajándék – reklámajándékozás

Posted on 2012. március 14. szerda

A reklámajándék készítése egy nagyon különleges és érdekes műfaj. Általában ma már a cégek mindenhez képesek hozzákapcsolni a reklámajándék és a reklámajándékozás fogalmát. Nem létezhet olyan rendezvény, vagy olyan alkalom, amit a reklámajándékozással ki ne lehetne használni saját cég, vállalat népszerűsítésére.

A reklámajándék, mint olyan szorosan összefügg a reklám fogalmával, mondhatjuk azt is, hogy a reklámajándékozás a reklámozás egy fajtája. Egy nem minden napi fajtája, mert a reklámajándékozást, ha jól csinálják, lehet belőle egy nagyon elegáns, és minden rámenősség nélküli népszerűsítés.

A reklámmarketing fejlődésének fordulópontját tulajdonképpen a nyomtatás feltalálása jelentette, már a 15. században jelentek meg ennek nyomán Angliában szórólapok, amellyel vásárlásra, vagy valamilyen rendezvényen való részvételre buzdították az embereket. Ha úgy tetszik ezt a bizonyos szórólapozást tekinthetjük a reklámajándék elődjének. S, bár napjainkban is találkozhatunk szórólapozással, ezt ma már a mennyiségből kifolyólag is sokkal inkább tekinthetjük egy fajta offline spamnek, mint ajándéknak.

Ezt váltotta fel az elegánsabb megoldás a reklámajándékozás. Ez a reklámmarketig egy olyan megoldás, ami úgy reklámoz, hogy közben ajándékoz is. Az ajándékozott mintegy mellékesen kapja meg az apró jelképes tárggyal, vagy használati cikkel a reklámozott cég, vállalat szlogenjét, címét, weboldalát, telefonszámát, vagy logóját, emblémáját. A reklámajándék nem tolakodik, csak igényesen, és csöndben tudatja, a hordozott ajándék értékét, színvonalát, és nevét. S, ha csak magából a pszichológiai hatásból indulunk ki, az, aki ajándékot kap, egyfajta késztetést érez a vásárlásra, mintegy meghálálván az ajándékot.

Ennél fogva azt kell mondanunk, hogy a reklámajándék és a reklámajándékozás még mindig olyan kiaknázatlan területei a marketingnek, ahol nem kell milliós befektetéseket eszközölni ahhoz, hogy egy-egy kampány lebonyolítása, és hatása nagy százalékban megtérüljön.

Legutóbbi bejegyzések

  • Seo marketing linképítés a Kanga Design SEO ügynökséggel
  • Szakértő ingatlan ügyvéd Budapest – Újváry Zsolt Ügyvédi Iroda
  • Lézeres tetoválás eltávolítás: 5 gyakori kérdés válaszokkal együtt
  • Készpénzmentes fizetés: milyen POS terminállal fogadhatod a különböző fizetési módszereket?
  • SEO elemzés a Kanga Design SEO ügynökségtől
  • Láncfűrész lánc feszítése lépésről lépésre: így kezdj neki!
  • Acéllemez vastagságok: miért számít és mik a lehetőségek?
  • Gondozásmentes műanyag kerítés az XXL kerítés kínálatában
  • Lézeres szemműtét Budapesten: mit kínálnak a magánszemészetek?
  • A Nike Air Max cipők rövid bemutatása
  • Egyedi napló a Csumpi Könyvek műhelyéből
  • Professzionális fűtésrendszer tisztítás a HFC Thermo Bt-nél
  • Fedezze fel a vezeték nélküli robotfűnyíró előnyeit!
  • Minőségi nagykerekű elektromos roller az Eroller-Pont.hu-tól
  • Professzionális fűtés szerelés az Eurolikvid Kft. kínálatában

Kiállító kategóriák

  • Állás
  • Befektetés
  • Biztosítás
  • Egészség
  • Hitel
  • Ingatlan
  • Művészetek és szórakozás
  • Múzeumok
  • Szolgáltatás
  • Szórakozás
  • Webáruház
©2025 Tattooed | Design: Newspaperly WordPress Theme